• وبلاگ : خاطرات روزانه يک دانشجو!!!!
  • يادداشت : ماجراي 3 شنبه!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 17 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام...

    من در جريان همه ماجرا نيستم كه بگم حق با كيه ولي اونجوري كه از نوشته هاتون متوجه شدم فكر مي كنم ايشون دليل منطقي دارن كه نخوان با شما رابطه داشته باشن. من فقط نظرم رو گفتم.

    ولي يه چيزي...!

    به نظر من حتما نبايد دو نفر كه مي خوان با هم ازدواج كنن قبلش بايد با هم دوست باشن و ارتباط داشته باشن.اصلا از كجا معلوم وقتي پسري به دختري اين پيشنهاد رو مي ده راست مي گه. شايد بعش زد زير همه چي

    اون چطوري مي تونه به حرف شما اعتماد كنه كه شما اونو واقعا براي خواستن مي خواين...

    شما مي گين يه دختر و پسر قبل از ازدواج بايد همديگر رو بشناسن منم قبول دارم ولي نه اينكه با هم رابطه داشته باشن و اگر حرفاشون با هم جور در نيومد از هم جدا بشن.

    فكر مي كنيد به همين راحتي مي شه...؟

    اين كه مي شه وقت تلف كردن...

    من مي گم اگه يه پسري به دختري همچين پيشنهادي بده و بگه واقعا واسه خواستنه اگه دختر قبول كنه(معذرت مي خوام) خريت محضه.

    چون هيچكس نمي تونه آينده رو پيش بيني كنه...

    پاسخ

    ببنيد... من نگفتم با هم رابطه داشته باشيم!!!منظورم اينه که رفاقت و دوستي و آشنايي بيشتر!!!!از کجا معلوم که اون منو سر کار نذاشته باشه؟؟؟... خوب منم به همين خاطر ميگم با هم دوست بشيم... تا بتونه منو بشناسه و منم اونو!!!!راستي به نظر من اين نميشه وقت تلف کردن.... اين ميشه موفقيت در زندگي.....اگه بعد از ازدواج بفهمن که با هم تفاهم ندارن... خوبه؟؟؟؟بعد از ازدواج طلاق بگيرن خوبه؟؟؟؟؟نشناخته ازدواج کنن ، خوبه؟؟؟در مورد جمله ي آخرتون :اگه پسري به دختري بگه که به خاطر خودش ميخواد (مثل آرش) و دختره قبول کنه... خريت نکرده..... بلکه براي موفقيت در زندگي آيندش تلاش کرده!!!! خواسته طرفش رو بشناسه.....يه چيز ديگه.... اگه دختري با داشتن رابطه ي دوستي زود از خود بي خود بشه و افسارش رو بده دست پسره و بهش اجازه بده که هر غلطي انجام بده!!!! همون بهتر که اون دختر همسر آينده ي اون پسر نشه!!!!نميدونم منظورمو رسوندم يا نه؟؟؟منظورم اينه که اگه سوژه ي من با دوستي با من به فساد کشيده خواهد شد... همون بهتر که ديگه به ازدواج باهاش فکر نکنم.....دختري که واقعا براي شناخت از پسري باهاش دوست ميشه... ديگه نبايد خودش رو همه جوره در اختيار پسره قرار بده!!!همون طور که سوژه ي آرش رفتاري ميکنه که آرش حتي جرات نداره بهش مستقيما بگه که دوستت دارم!!!