سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقل و انتقال !!! (چهارشنبه 86/12/8 ساعت 10:28 صبح)

سلام... خوبین؟؟؟

زیاد حرف نمیزنم... اما اومدم به خواننده های خوبم بگم که رسما به وبلاگ جدیدم رفتم!!! اینجا رو به خاطر یه دوست که از اسمش استفاده کرده بودم بستم تا از این بیشتر شمنده ش نشم... 

امیدوارم ببخشه که تا الان هم با اسم اون (ronika) مطلب میدادم...

 خلاصه که پذیرای قدم های سبز شما در وبلاگ جدیدم هستم....

 البته به اینجا هم بعضی وقتا سر خواهم زد تا نکنه نظری باشه و من بدون جواب بزارم...

 

تمام آهنگ ها و مطالب رو کامل تر کردم و در وبلاگ جدیدم قرار دادم.... امیدوارم خوشتون بیاد

http://emin.ir





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 21
    کل بازدیدها: 86907 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من

  • خاطرات روزانه یک دانشجو!!!!
    یکی از بچه ها!!!!
    یه _ پسر _ خوش _ اخلاق...... البته سعی میکنم که باشم..... باید دید مردم چی فکر میکنن؟؟؟
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •